به گزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، محسن معصوم علیزاده، امروز یکشنبه 28 آبان ماه 1402 گفت: یکی از مهمترین ویژگیهای خدماترسانی به گردشگران، خدماترسانی در حوزه بهداشت گردشگران و مسافران است به همین منظور برای دسترسی آسان مسافران مختصات جغرافیایی سرویس های بهداشتی استان روی نقشه های آنلاین تعریف شده است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان افزود: ساماندهی و تجهیز سرویسهای بهداشتی و نمازخانههای بینراهی از الزامات زیرساختهای گردشگری است و بهسازی و مرمت سرویسهای بهداشتی واقع در محورهای مواصلاتی استان همدان با جدیت در حال انجام است.
او تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه مقام عالی وزارت به این موضوع، رسیدگی به وضعیت سرویسهای بهداشتی و نمازخانههای بینراهی استان از اهمیت ویژهای برخوردار است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد به همین منظور 70 تابلو راهنمای سرویس بهداشتی در سطح استان نصب و 170 برچسب با شماره تماس سامانه شکایات مردمی (۰۹۶۲۹) نیز چاپ و در سرویس بهداشتی نصب شده است.
انتهای پیام/
نظر شما